Gå til innhold

E36 Coupe karosseri. EU Gokjent til sommeren 2012. Med skilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sjekke interesse og bud på karosseriet. Må ikke selges.

Bare se hva folk er villig til å by.

Med takluke!

Valset bak . Den ene siden må lakkeres. Litt rust på den ene hjulbuen og noe overflate rust noen få plasser. Og rusta ett lite hull der hvor batteriet ligger.

Dette er ett 320 karosseri som har vært mer en 10 år i norge, AKA du kan bygge det om om du vil! :)

Det kan komme helt ribba eller med ledningsnett!

Fargen er Lagunegrønn!

Bilen er en M3 3.2 for øyeblikket , med full pakke av alt! Skal bare se interesse før jeg selger evt hele bilen eller bilen i deler. Spørs hva jeg får for karosseriet!

oa4cnx5j1iv87phglqp1.jpg

hn7ttd6clw7gddgfbac7.jpg

duspix5mx772bt913nte.jpg

xbxy9b4x8mo0nxu0jt7a.jpg

r0v6a1qr2kcu4iz2sq15.jpg

NB! Selges ikke med alt dette på, bare for å vise åssen bilen ser ut nå! :)

Skrevet

jg er veldig intressert i karosseriet!

Skrevet

jeg selger det KUN komplett. men jeg selger kun bilen i deler visst jeg får en god pris på karosseriet.

tenker jeg skal legge bilen til salgs å legge inn bilder og info om alt som er gjort.

Skrevet

Ja, mye forventer du og få for det ?

Skrevet

ikke all verdens. men såpass at jeg gidder å skru fra hverandre alt å selge det:p

gi meg ett bud da:p mye kunne du tenkt å gi for ett norsk karosseri klar for å bli bygd om til hva som helst:p enten med eller uten ledningsnett:p ingen skader eller noe slikt på det. bare litt rust som jeg sa. men hva fæææn det er 18 år gammelt:p

Skrevet

tror heller jeg selger hele bilen jeg. bare sjekka om det var noe interesse i d hele tatt:p var lite:p

Skrevet

kan by 6000 for reint karosseri.. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar for at du kan få det helt reint.. Også må det jo være bra for rust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...