lienback Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hey, bilen min står på vinterlagring i garasjen. Der har den stått noen måneder nå. Til tross at jeg har ikke kjørt den på en stund nå, tok den ut for 2 måneder siden for og vaske den, kjørte den litt rundt i området der jeg bor, kjørte den varm så inn i garasjen igjen. Da startet den helt fint etter og stått 1 måned. Men når jeg skulle ut og sjekke en ting idag, så var der ikke tenning. Så batteriet er dødt... Hvorfor er det dødt etter 2 måneder?? Er det bare til og lade det opp igjen? S.Hafsmo: Endret trådtittel
todleif Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Har det stått tilkobla i bilen? Er jo fleire ting som trekker strøm, so batteriet bør ladest nokre ganger. Eller du kan ha ein batteriladar tilkobla heile tiden. Batteriet har nok fått ein trøkk. Du får prøve å lade det oppatt
DanielMK Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Kjøp deg ein Ditec lader, og la den stå tilkoblet på vedlikeholdslading heile tida!
Leo Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 +1 Ellers må du koble av batteriet når du vinterlagrer - holder med minuspolen Har ikke ladet batterieet på mitt oppbevaringsobjekt enda -- kjøres en tur i året Starte likevel like Glad vær gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå