DK2 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Hei! Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om førstebilen min. Er en E30 325i 87 som originalt har vært en 325IA Er litt rust her og der og er ikke akkurat fin i lakken eller noe glansbilde menmen Her er noen bilder som jeg knipsa i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 og her er to bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 såg ut til og være et bra utgangspunkt (selvom alle e30'er er det) Har du tenkt og ta hel lakkering osv da elle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Blir vell litt lakkering iløpet av sommeren men det blir nok ikke noe form for profflakkering, da jeg ikke har råd til det siden jeg går skole.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Etter disse bildene ble tatt har den fått senk, m tech girkule,noen slitte recaro stoler og skilt er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Du som kjøpte denne ja! Med litt lakk så blir det bra! Tenkt på no farge? Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Som sagt over her, et bra utgangspunkt for en skikkelig grombil. Preface M-tech er en klar favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hehe jeg som hadde den ute til salgs tidligere da jeg vurderte å selge, men fant ut at jeg ville beholde den selv Tenker på grå og svart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 hehe, vil egentli ha facelift jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ville ha face lift jeg og, men har blitt gla i preface'n min jeg Blir nok du og Hvilken grå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Tenkte å ha original grå fargen, men husker ikke helt hva den heter da siden jeg sitter på skolen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Er bare å komme med forslag til farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Tja, fins jo mange feete farger Du får ikke ha svart for det har jeg Neida! Ta en farge du liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 har litt lyst til å ha svart tak, bagasjelokk, og panser mens den er grå rundt om på sidene osv.. hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Skjønner Bilde av tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå