Jimxd Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Da må jeg selge bilen min fordi jeg stresser for mye å ha barnevogna i bagasjerommet for å være helt ærlig! Bilen ble bygget om i fjor sommer. Fra en 320 til M3 3.2 (ikke godkjent , har ikke papirer på hånd for øyeblikket, men forhåpentligvis blir det ordnet innen veldig kort tid) Bilen har: Eksteriør: - Chippet 3.2 Motor som har gått 160.000 km (ingen ulyder , går som ei klokke, flere som kan skrive under på det!) - M3 3.2 6 trinns girkase samme km - Komplett 3.2 understell med 60/40 senkesett - K-sport Justerbar camber på bakstilling! - Scorpion effektpotte (helt rå lyd, MÅ HØRES, ett par kompiser som har trodd at det var en motorsykkel som kom kjørans!! ) - Helt nye bærearmer. - Nye powerflex foringer over hele bilen. - FULL M-Tech Styling ( frontfanger, bakfanger, skjørter) - Ekte karbon emblem forran og bak! - Facelift grill! - Sota ruter på bakruta og bakvinduene - M-tech vinge med bremselys - Bakrutesenker - Aludør på førerside (ettersom jeg ble lurt så fikk jeg bare 1 i stedet for 2!) - Europeisk M3 speedo - M3 speil Bilen har vært i bruk bare ett par måneder siden jeg fikk den på veien(i fjor sommer) Jeg har ikke brukt den på vinteren. Full oljeservice på den for 1000 km siden. Byttet til edge og nytt oljefilter. Nye Bosch original plugger også. Nytt K/N filter(innsatsfilter) Lys: - Bilen har splitter nye angel eyes (ubrukte) "de store ringene". - Nye blinklys. - Nye tåkelys - Følger med xenonkit! Om du vil bruke det er opp til deg. Dekk/Felger: - 18" ET38-40 forran og bak med kant og 235/40/18 Federal splitter nye dekk forran. nesten ikke kjørt på. Sandblåst og nylakkerte i fjor. - Vinterdekk er 16 tommers med gode dekk så godt som ubrukte felger kjøpt på verksted i fjor. Gjort nå i vinter: - Byttet til komplett M3 Ledningsnett som gjorde at bilen fikk en del ekstra utstyr. Så da har den fått : - Air Condition (vriknapper) - Stor kjørecomputer - Auto antiblend i speilet. - Airbag i ratt og på passasjer side - Og Cruisecontroll (har ikke kjøpt modul og arm til den men alt ligger klart, plug and play) Har cruisecontroll armen - Nivåføler på kjøleveska - Nivåføler på spylerveska Interiør: - Den har fått ett strøøøkent facelift nytt dashbord som det ikke er en skramme i. Ser nytt ut. - Stor kjørecomputer med alle funksjoner. Temp osv osv. - K-sport short shift - M 6 trinns girkule - M-tech Gulvmatter i stoff forran og bak - Air condition panel og ny topp luftekanal med varmestiller som fungerer! - Satt inn nakkestøttene ( du ser de ikke på bildet) - CD Spiller er Alpine CDA 105Ri - Syke 6x9 Rockford Fossgate - Decent frontsett (har ikke ville ha noe overdrivent anlegg i den med basskasse osv. Så alt ser greit ut å ikke for mye) - 99% strøkent M3 facelift(tjukkere puter på facelift) vader interiør med nakkestøtter - HELT sort inni med sort taktrekk og stolpene er sorte samt håndtakene og trekket til takluka og solblenderne. - Midtarmlene i sort skinn. Sikkert noe mer jeg ikke kommer på. Men bilen har ALT av utstyr utenom nedtaqbare vinduer bak da! Jeg skal legge ut bilder i løpet av kvelden av det jeg har gjort. Grunnen til at jeg gjorde det også var for at bilen skulle virkelig bli en M3 + at ledningsnettet var så dilla med at det var helt latterlig. Det var kutta i hver eneste ledning å lagt inn noe forbanna jalla alarm som ikke fungerte som den skulle. Ikke er det rart. Men som sagt, nå er det fikset! NÅ er alt smooth og lagt inn helt nydelig slik at deter lett å komme til. Alt i alt en veldig god bil som jeg ikke vil selge i det hele tatt. Bilen er EU Gokjent ut sommeren 2012! Ingen Heftelser! Pris: 95.000 eller bud! (Å nei den selges ikke for 95.000 ferdig omregistrert. da kunne du ganga prisen med 2!) PS!Jeg bytter gjerne i en fin E39 sedan også! M5 planer her! Er det noe jeg har glemt så si ifra så legger jeg det til! Ring eller send SMS på 40050002. Kun visst du virkelig er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 hvordan er det med rust? ser det er en del på baksjermen. misslykka forsøk på valsing ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Ja var det jeg skrev. Rust er det der og en liten flekk forran på høyre skjerm. Og en liten flekk bak rett under baklykta. Og som jeg sa ett hull der hvor batteriet ligger. Ellers er den bra. Jeg har verken penger eller lyst til å fikse det. men vil si jeg har gjort alt av arbeid inni som trengs å gjøre noen gang. Så det som gjenstår er bare å få fiksa det lille ruste som er. Orker bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Bilen har vært på 4 hjuls kontroll hos BMW før jeg satt den inn for vinteren.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Denne bilen kan jeg gå go får, skikkelig arbeid som er utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minbla Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 ikek godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Nei det står oppe der. Men det er ingen problem å få den godkjent. Men da må den som kjøper gjøre det. Er en lang prossess. Men da får bilen plutselig en mye større verdig. Så egentlig er jeg en idiot som selger når jeg kan få dobbelt om jeg bare hadde godde eller hatt tid. Men desverre. Har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Det er vel ikke problemer å ha den registrert som 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Nei. Det er ikke noe problem. Jeg fikk den gjennom EU uten problemer. Er kun folk som virkelig kan BMW som ser forskjell, Begge motorene er jo rekke sekser så. Eller om du blir stoppa av biltilsynet. De har en tendens til å kunne en del om BMW. Lurer på hvorfor det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 starter budet på 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Den er god ! Bud mottat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Lyst på 99 318 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Nei takk. Tar ikke noe som ikke har 6 sylinder i bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Den er go vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runeaga Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 hei interisert i og bytte i 200sx ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå