Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veiva jeg sendte inn til sliping var kast da den var for ødelagt. så er nå på leiting etter ny veiv. Noen som har? m47 disel veiv er det jeg har mest trua for! men har dere noe annet så skrik ut!

Skrevet
Veiva jeg sendte inn til sliping var kast da den var for ødelagt. så er nå på leiting etter ny veiv. Noen som har? m47 disel veiv er det jeg har mest trua for! men har dere noe annet så skrik ut!

Har kanskje ein m47 veiv til deg jeg. 8) kjøpt fra koed.

Skrevet

kansje? må ha fra 136hk motoren. den fra 150hk har ett ana system på oljepumpa. den som er fra 150hk har jeg kjøpt nå, så har en av den typen hvis du vill bytte? :-D

Skrevet
kansje? må ha fra 136hk motoren. den fra 150hk har ett ana system på oljepumpa. den som er fra 150hk har jeg kjøpt nå, så har en av den typen hvis du vill bytte? :-D

He he, har en 6 -7 veiver liggende så jeg trenger ikke en til.

Denne er den som brukes på m42, skulle lage 2liter, men la meg på turbo i stede. :applause:

Skrevet
jeg kunne ha tenkt meg 2500 - 3000 for veiven.

Og det er den veiva uten "Drev" og med spor til oljepumpa i nesa? :-) hvilken veiv er du på leiting etter?

viewtopic.php?f=14&t=191307

Jepp.

den veiven jeg er på jakt etter er den som står i m44 318is. men gidder ikke lete mer, skal kjøre m42 veiv og råder. men med turbo på m43 518i e34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...