Kristian H. Foss Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Fikk ikke bruk for dette desverre da min bil hadde feil kontakter, men en kollega har testet det og skulle være i orden. Kom med bud.
Lariss Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Har en 1990 mod 525 som jeg driver å setter inn 3,6l m5 motor i.Motoren er også fra 1990 med m5 ledningsnett frem til instrument. Hvor mye skal du ha for dette og passer dette i min bil?
Kristian H. Foss Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Har en 1990 mod 525 som jeg driver å setter inn 3,6l m5 motor i.Motoren er også fra 1990 med m5 ledningsnett frem til instrument.Hvor mye skal du ha for dette og passer dette i min bil? Det passer inn i bilen ja, men om det er likt ledningsnett det kan jeg desverre ikke svare deg på, men kan sjekke opp hvilke farger det er på stikkerne bak. Da kan du sjekke med hvilke farger som er på din.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Har du det enda? Det har jeg vettu. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Da bruker jeg det heller selv. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå