Gå til innhold

E36 trøbbel

m-tech 320i
 Share

Anbefalte innlegg

Heia :)

Har fått trøbbel med bilen min, en e36 sedan 96 modell. for en stund tilbake så sluttet den å funke å låse med fjernkontrollen, men det har gått an å låse den opp. man kan høre at den trykker inn på den boksen som ligger under rattet, men den vil ikke låse eller låse opp lenger.. Noen som vet hva problemet kan være?

Så her for noen dager siden begynte den å slutte å funke på vindusheisen, tenkte at det kanskje kunne være at batteriet. Også sluttet sentrallåsen å funke. Men fikk aldri ladet det opp.

Da jeg skulle fylle bensin idag ville ikke tank lokket opp, og jeg fikk ikke opp trunken. det gikk ikke å låse det opp med nøkkel en gang, og eneste muligheten for å få opp tank lokket (står i instruksjonsboken) er å komme inn i trunken og skru på en åpnings skrue. Noen som har ide på hva jeg kan gjøre? får jo ikke fyllt tanken, eller skrudd av batteriet så føler meg rimelig hjelpesløs her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk over sikringene dine:) jeg hadde AKKURAT de samme problemene som deg. Men kan du legge ned setene bak? Fordi jeg gikk bak der, og fikk tak i den wiren og fikk opp låsen :)

Men etter en stund så fant jeg ut at det bare var en sikring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med sikringene, har målt og sjekket alle som ligger i kontrollboksen. Ligger det sikringer andre plasser?

Kan desverre ikke legge ned setene, men har slått ut det lille rommet som "er til skil og slikt" og tror kanskje jeg kan klare å presse meg bak der for jeg er ganske tynn :P

hvilken sikring var det som var ødelagt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...