Johansen_e30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Selger e30 prosjekt på grunn av mangel på tid, motor og alt er satt inn. Det mangler bare noen smådeler som gjennstår, men har ikke tid desverre Orginalt e30 320i men ville ha noe større så begynte på ett lite prosjekt, men har ikke tid lengere. Er det satt inn en e36 323 motor som har gått 36.000km Bilen er strøken etter at jeg lakerte den i sommer men taket er bulkete etter en klarte og tråkke på det i fylla, men er ikke så ille, og en liten bulk bak etter jeg rykka på noe men det er heller ikke store skadene, har kjøpt ny lykt bak, fordi den knuste Kom med ett bud så skal vi se om den blir din Mere INFO treffer dere meg ( Mads Johansen ) på 99331161 eller mail johansen_e30@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Må rette litt på deg her brodern.. Er ikke en e36 325 motor, det er en e36 323 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen_e30 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå