lienback Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hey, jeg fikk bare lyst og lage en liten post om bilen min! Dette er en 318Ci 2004 modell gått 109000 km ! Siden det er så nye modell så har den fire sylindere med 143 HK og er en 2 liter! Det jeg har gjort med den er skiftet til effektanlegg + sota rutene proft (alle, men snille onkel blå tok meg, så har bare på de bakerste rutene) Har også skiftet diff bak.. Står på 19" Classic Hartge(replica felger) Flotte felger til bilen! 235 foran og 265 bak .. Jeg syns den er helt perfekt til og være 318, syns csl bakluken gjør mye med hvordan helheten er! Passer perfekt, men bilen mangler m3 speil, ellers er det ingenting jeg vil gjør, eller kommer på. Bilen er senket 40-60 og jeg har tatt 4hjulskontroll på den. Jeg har enda ikke godkjent senkinga, men har TUV papirer. Kjekt med kommentarer og noe dere syns jeg burde gjør? Her er noen bilder, skal ta mer bilder av den i sommer.. Er ikke så bra bilder! Her er det også en liten film av bilen : http://www.youtube.com/watch?v=86wcyZck2CA GLEDER meg til sommeren, da skal jeg lage en proffe film av bilen! Vent og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 flott bil du har der, hadde blit bra med m3 speil csl luka er jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 flott bil du har der, hadde blit bra med m3 speil csl luka er jo aldri feil Takk Ja den er magisk på bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 du kan ha mellom tune på side ruter framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ahh, dette var en virkelig pen E46 Mener bare du burde sota rutene helt fram Edit: Så nå at du hadde blitt tatt av våre politifolk som har så ekstremt mye å gjøre, så de må stoppe folk pga mørke ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Ahh, dette var en virkelig pen E46Mener bare du burde sota rutene helt fram Edit: Så nå at du hadde blitt tatt av våre politifolk som har så ekstremt mye å gjøre, så de må stoppe folk pga mørke ruter Hehe ja, dem har veldig mye og gjør! Men jeg kjørte ganske mangen måneder før jeg ble tatt. Og det var på natten jeg ble tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Den her er bare så nydelig! Helt perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Den her er bare så nydelig! Helt perfekt i mine øyne Takk for det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Flott bil du har Lienback! ser ganske strøken ut! Men jeg er mer tilhenger av ACS speil enn M3 speil. mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Flott bil du har Lienback! ser ganske strøken ut!Men jeg er mer tilhenger av ACS speil enn M3 speil. mye penere Ja de er fine, men hvor stor forskjell er det i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 110% riktig bil! Usannsynlig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 110% riktig bil! Usannsynlig pen! Thank u for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 m3 speil er så oppbrukt. Mye penere med vanlige Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 m3 speil er så oppbrukt. Mye penere med vanlige Nydelig bil! Hehe, ACS speil ser jo bra ut... Men kom på en ting, Angel eyes.. Mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Meget pen Nærmest perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå