evo e3 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Heisann. åssen endeledd og styrestag blir brukt på Z3 tannstanga på E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg har brukt standard E30 deler. Kan ikke si at jeg har merket annet enn at det har fungert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg har brukt standard E30 deler. Kan ikke si at jeg har merket annet enn at det har fungert. Takk skal du ha. åssen har den vært og ratte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Veldig ålreit! Veldig mye mer presis, har ikke kjørt den så mye på bane ennå, men det kjennes bra ut. Ser at enkelte føler at det kan bli bump-steer med E30 deler og Z3 tannstang, så jeg vet ikke helt hva som passer optimalt sånn sett. Har hatt slikt oppsett på bilen min i 2 år, og det har fungert bra som sagt. (har ikke blitt så mange mil pga diverse motorprosjekt men. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå