thomas wiggen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 heisann jeg selger bmw felger 4 15`` tommer alu med dekk de har stådd på bmw e34 524. bilder kommer eller senn på meg en melding da kan jeg senne deg bilder av felgene 1000kr og kan få med 2 stål felger med dekk til bmw e34 eller byttes i noe og jeg har 4 stykk maszta felger med dekk som som er helt nye brukt i 5 uker. felgene er rally de er i 13``toms (compomotive motorsports) de har stådd på en nissan datsun og masta. 1100kr der så vidt brukt felgene er bruk cirka 1 år. hentes i trondheim send melding får dim har ikke det her. 98676226 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas wiggen Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 ingen såm vill ha.. pris kan endres ved kjøp disse skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas wiggen Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå