Jimxd Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Jeg er på utkikk etter noen litt spesielle releer som jeg ikke finner på GS koed eller hos bavaria. Er det noen som har disse 2 liggende ett sted? i ett vrak eller en bil de ikke bruker. Hadde vært KUNG Dette er sett undenifra på releet. Det er bare se om det har de pinnen jeg har tegnet.
Ollie78 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Var ikke akkurat enkelt å forstå hvilken type releer du er på jakt etter. Litt mer info ?
Jimxd Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Air condition pumpe relee. Det med 4 pinner. Bare se på pinnan å se om du har lignende. Det ene der kan det umulig være mange forskjellige av. Det med alle pinnene utenom 1 vet jeg rett og slett ikke! søkt rundt i flere dager.. gir opp!
Ollie78 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Du har vært her å sett? http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... nnoWebRef= Må da være ett av dem releene på ett av de 3 sidene med releer. Inn på Elektrisk/elektrisk og så delekatalog
Jimxd Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 NOPE. Eneste jeg ser er det releet med 4 pinner til evt Air condition. Det andre finner jeg ikke. skjønner ikke hvorfor jeg har ett slikt relee som jeg ikke finner.
Ollie78 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 kikk på releet og ser om du ser nummerene på pinnene på releet.
Jimxd Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Nr 9 der. Men det er ikke på lista. så finner det ikke -.-"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå