can92 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Takk for tipset hva kostet den? Ja veldig irriterende også! Ikke Lakkert, men var ikke lenge til jeg skulle få det lakkert.. Nå ser det ut til at det blir utstatt
crade187 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 kjøpte meg m-tech fangeren med avtagbar dtm og ny innerbjelke, da passet det som ett skudd! så på den originale innerbjelken at den var bredere enn den nye jeg kjøpte, samt at den nye var av stål, og ikke dette jallafibergreia
cartune Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Can92: Jeg kan levere deg fanger som passer 100% - med avtagbar leppe, men den får jeg først til lager om et par uker. Skal få god pris.. PM om det er intr.
can92 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Den er grei! Må se hva som skjer med denne først takk for tilbudet
benger Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Kjøpte nylig uoriginal fanger fra Koed, med gitter, lister og integrert leppe. Denne passet rett på bjelken. Litt trangt var, men den sitter godt. Passformen ellers var veldig fin, ser ikke uoriginalt ut, bortsett fra at jeg valgte å lakke leppa i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå