M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Får all del, ikke ta av disse hjula på den tøffe bilen da. Skal den selges med hjula ev `?
S14 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Din bil? Digg digg digg! Får all del, ikke ta av disse hjula på den tøffe bilen da. Skal den selges med hjula ev `? Hehe, nei bilen er ikke til salgs. Har bygd om til e30 bakstilling å jeg skal ha 5 bolt så da får ikke brukt de lenger. Har bud på 10k.
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Da håper jeg det blir BBS RS eller noen andre old scool felger på denne ? Har du noe mer info om bilen noe sted, så ikke denne tråden blir for OT. ?
S14 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Da håper jeg det blir BBS RS eller noen andre old scool felger på denne ? Har du noe mer info om bilen noe sted, så ikke denne tråden blir for OT. ? Blir 17 bbs rc090 felger med grått senter, i første omgang ihvertfall. Ligger en tråd på opelmotorsport forume men trur enn må være medlem i omc for å få tilgang. Blir nok å sjå på div treff etterhvert om den mot formodning skulle bli ferdi en dag
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Blir jo helt feil med RC og 17" på denna da, men vær sin smak. Skal bli gøy å se den ferdig. Hvordan motor, gir osv er det der da? Har du bredda den selv ?
S14 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hehe, vil tro d er flere som syns d er feil, men jeg tror d blir bra Sender deg en pm. Ingen som har lyst på felger da?
S14 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Opp Kan ta 17" Azev A 5x120 med kant som delebetaling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå