Nils Magnus Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Grunnet at jeg skal arve en bil fra min far (e46 320) så selger jeg denne. Bilen er utrolig fin i lakken og er velholdt fra den var ny. Kommer bedre bilder i løpet av dagen regner jeg med Kontakt Info Nils Magnus Olsen nilsmol(at)gmail.com Tlf: 477 00 477 / 92868800 BMW 530 DAT Pris: 149 000 Km stand: 251000 pr.dd Svart med lyst skinninteriør sport M sport ratt Koppholdere foran og bak BILLIG Å FORSIKRE! Bilen er godt vedlikeholdt og bruker lite diesel, Kjører den på ca 0,7 på bykjøring. Bærer på ingen måte preg av km stand. Følger med 17" sommerfelger og 15" vinterfelger. Begge med gode dekk. Pant i bil vil bli utbetalt ved salg Utrolig godt dokumentert service historikk Info utstyr originalt: 220 - Selvjusterende fjæring 235 - Avtagbart hengerfeste 280 - Aluminiumsfelger 302 - Alarm system 386 - Takrails 413 - Bagasjenett 428 - Varseltrekant 441 - Røykepakke(askebeger,cigarett tenner) 481 - Sportseter foran fører og passasjer 494 - Setevarme forseter 500 - Lyktespylere intensive 522 - Xenon lys 534 - Automatisk air condition 536 - Parkeringsvarmer(webasto) 555 - Kjørecomputer 628 - Kommunikasjonspakke 629 - Bil telefon med simkortholder 666 - Radio bmw business cd 710 - M sportsratt med skinn 773 - Tre lister interiør 202 - Steptronic 520 - Tåkelys 473 - Midtarmlene front 540 - Cruisecontrol Mer info gis pr telefon Utstyr ABS Airbag Multifunksjonsratt Aircondition Nedfellb. baksete Alarm Original tlf. Alu. felger Radio/CD Antispinn Rails Automat Steptronic Regnsensor Avtb.hengerfeste Rollo Cruisecontroll S./V. hjul EU-godkjent Sentrallås El. just.speil Servicehefte El.vinduer x 4 Servo Farget glass Skinn Fjernst./Sentrallås Skinn ratt Galv. karosseri Sound system Sportsseter Just. ratt Startsperre Kjørecomputer Steptronic Kurve/tåkelys Utetemp. Lyktespylere Varmeseter Metallic lakk Xenonlys Midtarmlene klimaautomatic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 billig og forsikre ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Betaler 7000 i året med 20 000 km og full kasko på den. Det er ikke ille for en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå