Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Myrvangen skrev:
Jeg har et problem med dørlåsen min på min E46, når jeg setter nøkkelen inn å vrir skjer det ingenting. virker som at det er en mekanisme i låsen som har hoppet av :( må derfor gå inn i bagasjeluken hvis jeg låser ( ser noe dumt ut). men nå er lås og nøkkel bestilt :D

Er det generelle problemer med dører på E46 i løpet av en vinter? pga frysninger og greier?

Det skal jeg jaggu meg si til dama som klager på at folk glor når hun krabber inn passaskjerdøra.

Hadde det vært baggasjen hadde hun hatt en grunn til og klage :wink:

Skrevet
  Whiskydenstore skrev:
  Myrvangen skrev:
Jeg har et problem med dørlåsen min på min E46, når jeg setter nøkkelen inn å vrir skjer det ingenting. virker som at det er en mekanisme i låsen som har hoppet av :( må derfor gå inn i bagasjeluken hvis jeg låser ( ser noe dumt ut). men nå er lås og nøkkel bestilt :D

Er det generelle problemer med dører på E46 i løpet av en vinter? pga frysninger og greier?

Det skal jeg jaggu meg si til dama som klager på at folk glor når hun krabber inn passaskjerdøra.

Hadde det vært baggasjen hadde hun hatt en grunn til og klage :wink:

Å gå inn passasjerdøra er jo rene luksusen i forhold :) Var på harrytur i sverige i dag og måtte da ta min eksklusive Entrè i et parkeringshus, mindre gøy med masse folk som står å småsmiler :(

Skrevet

Hehe, ja dette ser vel smart ut.

Men du har altså ikke sentrallås da siden dette skjer kun med låst dør?

Må være en ganske betydelig svakhet på disse dørene gitt!

Skrevet
  Myrvangen skrev:

Å gå inn passasjerdøra er jo rene luksusen i forhold :) Var på harrytur i sverige i dag og måtte da ta min eksklusive Entrè i et parkeringshus, mindre gøy med masse folk som står å småsmiler :(

:lol: Som sagt, dama skal ikke si noe.

Skrevet

I forhold til at xeon er død (ikke justerer seg) kan være sensoren ja.

Den ene til meg hadde dette - da var det grunnjustering av denne ett par ganger så var det i orden igjen :D

Så det trenger ikke å være så ille :D

Skrevet
  Leo skrev:
I forhold til at xeon er død (ikke justerer seg) kan være sensoren ja.

Den ene til meg hadde dette - da var det grunnjustering av denne ett par ganger så var det i orden igjen :D

Så det trenger ikke å være så ille :D

Skal se på det til uka, men tenkte mest på det Coupe lyset som bare av seg selv finner ut at det vill ha Disco jeg. Irriterende når jeg kjører om natta.

Har hørt noen rykter om at det er "lys-hjernen" som er død, men for meg virker det som den blir værre når jeg prøver og dimme resten av lyset i dasjen. Når den dimmebryteren står på fult blinker det bare når bilen får "kakk" enten innvendig eller utvendig. Når jeg har dimmet dash lyset blinker det uansett hva jeg prøver på, og det går ikke ann og overstyre det med lysbryteren i taket på coupelyset.

Skrevet
  Espen02E30 skrev:
Hehe, ja dette ser vel smart ut.

Men du har altså ikke sentrallås da siden dette skjer kun med låst dør?

Må være en ganske betydelig svakhet på disse dørene gitt!

Jeg har sentrallås jo, bare nøkkelhull på en side som nå er defekt. og fjernkontrollen i nøkkelen er også defekt så har ikke mulighet til å låse opp annet en fra midtkonsollen.

Ny nøkkel er bestilt, og skal monteres hos BMW på kongsvinger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...