Ake91 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hei,er på utkikk etter ny bil å da var spesielt E36 i tankene Er ute etter en eu OK bil litt småfiks har ikke så mye å si bare den er kjøre klar : ) Gidder ikke å hente biler som er lengre unna en trondheim enn 3timer værvei! med mindre det er *VELDIG* Interessant : D
Ake91 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Muligens helst sedan eller Coupè men for all del, bilder?
SST Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Er ute på jobb, så har ikke så mye bilder tilgjengelig akkurat nå. Tok bare noen "test" bilder med telefonen tidligere.... Beklager bildekvaliteten, men var som sagt det jeg hadde for hånd Om du ønsker, får du selvfølgelig mer info om bilen.
Ake91 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Km stand, hvordan står det til med rust, pris antydning å kor bor du?
SST Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Den har gått ca. 185.000 km. Har servicehefte. Ang. rust, så er den bra. Det er littegrann nede på en dør, men ikke mye. Jeg hadde tenkt å ta dette selv, men så ble det firmabil på meg så derfor selges bilen. De felgene på bildet er ikke særlig pene, så disse bør lakkeres opp igjen om man vil beholde de. De er ikke sorte i utgangspunktet, så en eller annen har "amatørlakkert" disse en gang. Men det følger med et sett med 15" originale BMW felger med nye sommerdekk og vinterdekk på originale 15" BMW felger i tillegg. Altså tre hjulsett. Faktisk så er det fire sett, for vinterdekk/felg som står på nå hadde jeg liggende. Stålfelg med kapsler blir aldri særlig pent, spør du meg Ellers er bilen fin, syns jeg. Den har jo noen små skavanker her og der, men alder tatt i betraktning er den ganske fin. Motor går veldig fint og jevnt. Byttet nylig kamakselsensor da den gamle takket for seg. Interiøret er helt og pent, og bærer ikke preg av slitasje. Bortsett fra "netting-lommen" på baksiden av setene. Disse henger og slenger litt, men slik har det vært på de fleste jeg har kikket på. Det som må gjøres er å bytte bakdempere. Jeg mistenker at disse gikk føyken i vinter når det var som kaldest. Dette står på "to-do" listen min i nærmeste fremtid. Prismessig så hadde jeg tenkt å legge den ut på Finn for ca. 55`. Så bor jeg på Geilo i Hallingdal Hvor holder du til selv?
Ake91 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Hørtes interessant ut, hadde tenkt meg en pris rundt 30-40 lapper max ;( bor i Trondheim
SST Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Legg på ca 10`, så er du der Det er hvertfall en bil som aldri har vært senket/grisekjørt, har servicehefte og er fast og fin i understellet. (Var egentlig derfor jeg kjøpte bilen, da veldig mange E36`er har en noe rufsete historie) Trondheim er ingen avstand! 50 mil er da bare kos....i en BMW Møter deg halvveis....
Ake91 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hehe er fristende men må ha andre prioriteringer å desverre..
Gjest Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 320 coupe? års avg inkl og eu ok nettopp. 30k inkl reg.
Ake91 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 VELDIG Interrisert har du noen bilder? og hvor holder du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå