Johnny.fjetland Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei alle sammen. Jeg har nå skiftet veivsensor og slangen fra veivhusventilasjonen og inn til toppdekselet. Det jeg gjorde før det var også å demontere radiatoren og viften. Etter mye styr så startet motoren igjen, men nå kjøler den ikke. motoren blir varm men jeg får ikke varm luft. Jeg har latt motoren gå lenge med lokket åpent slik at luften får komme ut, men det kommer ikke noe var luft med viften på fult og full varme. Motoren går seg så varm at den kommer helt opp slik at varselet kommer på. Er det noen som har noen gode ideer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Still bil i motbakke, skru ut begge lufteskruene, hell på med kjølevæske til det renner ut av luftehullene. Motor skal ikke svive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei ///Naitsirk Hvor ligger de lufteskruene da?? Har ikke peiling jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Har du ikke åpnet dem når du helte på vann? Da er det ikke rart motoren går varm Skal legge ut et bilde som viser Sitter en på termostathuset og en ved siden av påfyllingslokket Edit : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei igjen ///Naitsirk Tusen takk for bildene. Skal prøve dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei///Naitsirk Renner ikke kjølevesken ut av påfyllings lokket først da?? det ligger vel lavere enn de lufte skruene eller tar jeg feil. Du skriv still den i motbakke da går jeg utifra at du mener fronten skal stå i oppoverbakke??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Vesken renner ut av luftehull først Fronten opp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei ///Naitsirk Det funket som bare juling..... Tusen takk. Et spørsmål til deg som kan det meste. Har du peiling på hvorfor plutselig så funker ikke sentral låsen på framdørene??? det funker på de bak og bagasjerommet men ikke fremdørene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Så flott Der må jeg melde pass gitt. Høres ut som en elektronisk feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei ///Naitsirk Det funket som bare juling..... Tusen takk. Et spørsmål til deg som kan det meste. Har du peiling på hvorfor plutselig så funker ikke sentral låsen på framdørene??? det funker på de bak og bagasjerommet men ikke fremdørene??? Kan være ledningsbrudd i dørene f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå