Ole411 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei, vurderer nå og selge min e30 318/320. Det er en 1990 modell e30 318 som er ombygd til 320 (ikke godkjent i vognkort). Men jeg har muligens klart og skaffe papirer fra donor bil, det vil si: ramme nr, papirer på motor og kontrakt på bilen, så det skal være mulig med godkjenning. Steder hvor det er rust: Nederst på bakluke (under lykta) ser man at det har blitt sparklet over noe rust. H.S BAK jekkefeste er det antydning til rust og ei blemme forann i innfestningen til frontfanger. samt i jekkefestet V.S forann Det har blitt montert senkesett på bilen, det vil si at både demperne og fjørene har blitt byttet ut (ikke godkjent i vognkort), men jeg har TUV papirene så skal gå og godkjenne med fjørene og demperne. Det som er utrolig med hele bilen er at det er omtrent 100& strøkent innvendig, ingen rifter ellerno sånt i førersetet, som det pleier å være, men her er det faktisk et helt strøkent orginal interiør uten rifter Alt av deler som er byttet på bilen er fra 320,325 og m3, for bedre mulighet til godkjenning med motor, er byttet bremse skivn oger foran bak (ventilerte skiver forann fra 325). Nye foringer forann og bak (forann er av typen powerflex og bak er det montert foringer fra M3) Har også blitt montert trimkam (sportskam) Positivt!: Olje og oljefilter har blitt byttet nylig, og har også blitt fulgt opp ! Registerrem er byttet for 20 000km siden. Nytt effektanlegg fra grenerør er montert. OMP ratt (semsket) Truetrack sperre bak Ventilerte skiver forann er montert, og skiver bak er også montert. Har også serviceheftet fra bilen var ny. Negativt!: den lille leppa forann på frontfanger har en missfarge Bakfanger (rundt eksos) er litt shabby det som er av rust Og det ene instrumentet som er inni bilen, som viser temp ute etc, den har klikka, den står på -30 grader , men dette er da altså en feil som skjer med mange bmw'er deler som er byttet: (med kvitering) Bensintank med rør Blinklyssett krystallsotet Ventildekselpaking Senkesett med dempere klips spoiler spoiler mattesett M Eksentriske bærearmsforinger Bremseslanger Klips til lister deksel front klips grønn Plugger Eksospaking M/varmeskjold Motstand varmeapparat Compomotive følger ikke med !!, med mindre jeg får 14000 ekstra, pga disse er kliss nye med dekk Sikkert masse jeg har glemt men. Ring meg for mer info kan også ta bytte i annen type bmw (minst 2liter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 diesel potte er montert, med magnum pakpotta som satt der følger også med , følger også med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 pm meg hvis det er noe du lurer på, eller send meg en melding på ; 93073021, jeg bor på årnes i nes 35min unna oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ingen som vil ha ?? , tar i mot bytte forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 pris ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 kom med et serriøst bud så jeg har noe og gå utifra , ikke anelse om hvor mye jeg burde ta for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 bil er muligens solgt til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå