AVT Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Takk, Jeg tror det var slik jeg hadde ledningene da jeg målte sist. Vet ikke hvorfor de sto slik på bildet. Er det noen som vet om det kan være skadelig å rense der hvor man setter inn føleren? Tenker det kanskje kan være greit å prøve å skylle litt inni der, for å få ut evt. rusk! Er det noen som kan fortelle meg nøyaktig hvor mange Ohm følerene skal ha? Dette er hva jeg får opp når jeg Ohmer følerene mine: v.b. = 968 h.b. = 921 v.f. = 928 h.f. = 944
AVT Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Da har jeg målt spenning på hjulene og, alle følerne viser ca like mye...
325ti Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Skal jo vere i orden på sensor siden eter de tallene der..
AVT Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 I går målte jeg ledningsnettet, men alt var bra der og. Deretter så, etter å ha lest mye gjennom en elektrisk feilsøkningsmanual til e30 så fant jeg ut at det var et overspenningsrele over abs-hjernen. Og siden jeg har startet bilen med startkabler sikkert 50ganger i vinter så måtte jeg jo sjekke om det var gåent. Og det var det! Loddet det sammen i dag, og nå funker ABS'n TUSEN TAKK til alle som har hjulpet til.
Pedi Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Har du et bilde av dette overspenningsreleet? Hadde du ABS-lys som lyste i instrumentet (og ikke ville av?) når problemet var tilstedeværende? (Er det dette skjemaet du brukte?)
AVT Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Har ingen bilder nei. Men tok nettopp en kjap google tur og fant den her, tror alt er dekket. Er det noe annet så får du spørre http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1521321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå