Toree Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei. Har litt deler som ligger og tar plass.. Går billig! IS spoiler: Faceliftlamper (ødelagt øvre feste på begge): Clutch og trykkplate til M40B18: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 spoileren er ikke m-tech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Hva er det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Her står det litt om Mtech1 og den andre spoileren som du har. http://sagasquirt.blogspot.com/2007/12/ ... r-for.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Spoileren du har er fra is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Da surra jeg litt, og tekst er endret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 bare spoileren eller bakluka som er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 bare spoileren eller bakluka som er til salgs? Er litt rust på innsida av luka i falsen Men spørs jo hva du skal med luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 skal ha bmw merke på min sjøl tenkte jeg så trenger ny luke:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå