Frankkkk Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hei, Skal montere ny radiator på en E34 535iA 1988 model. Vordan lufter jeg 535ia? har luftet 520 osv før men finner ikkje lufte skru på 535IA en?
hanskr Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 ha radiator lokke ope da å luft på vanleg måte--- motor i gang. fylle kjølevæske med vatn og knipe på slangene til lufta kommer ut,,, ha varmaparatet på varmt inne slik att lufta i de systemet også kommer ut
John90 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Er vel vannpåfylling over motoren på torpedoveggen på dei bilane? Og so er det ei lita lufteskrue framme på toppen av vannpumpa? var ivertfall dette på min 730 6er. Kan være du må parkere bilen i nedoverbakke/oppoverbakke for og få ut all lufta då dette ikkje er like lett på m30 motorene. Lykke til
Frankkkk Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Har gjort ditta som dokke sa mange ganger men bilen berre koker :S Nokke andre tips?
Frankkkk Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Den trur jeg skal være grei sida alt funnka heilt til gammal radiatoren sprakk so monterte jeg nye å då koka den bare :S
hanskr Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 da skal du eigentleg få lufta ut om du gjer de som blir sakt over her, stå i ein bakke, etterfyll knip på slanger ha varmaparate ope osv -- gjerne lufte skrua om du finn den. å ha motoren i gong, radiator lokke av heile tida.. . du har sirkulasjon ? vannpumpa virker - den kan lett lure mangen pg av den ikke lekker osv men att skovlane slepper akslingen så den går rundt men de e ingen sirkulasjon. no vei eg ikke kor mykje du har sjekke osv... så derfor skiv eg litt rundt kva andre ting som kan vere med å spele inn
Frankkkk Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Takk takk Fekk kjøpt en heilt ny termostat så jeg skal montere i morga kansje ikkje det er den men skader ikkje å montere ein ny
Lokketor Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 lufteskrue over termostaten =) du må lufte til det ikke kommer mer luft ut, så kjører du en lite tur med bakker ol, så gjentar du luftingen. husk varmeapparat på full varme
Frankkkk Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Takk for alle svara Men var nok hanskr som hadde rett , termostaten var gåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå