AlXz Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Skal bytte alle bremserør bak på en e36. Må bensintanken slippes ned for å komme til?
Are. Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Du må vel egentlig det, såvidt jeg husker. Jeg gidda ikke det på min, så jeg la de nye rundt bare, pice of cake
Hauso Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 ja. Mener å huske at røra går over tanken. Så da er det nok det beste å legge dem likt Er litt pes å ta ned tanken, men har du løftebukk, og en til å hjelpe deg med å holde, så går det greit
VegarV Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Trenger ikke av med tanken, men bare senke den litt så går det greit å tre røra over:) Litt knot, men ikke no problem:)
badsha Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 kan bare nevne med engang at det er en helsikes jobb
Eirsan Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Da jeg hadde min på verksted så måtte dem av med tanken for bytte bremserør
AlXz Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Du må vel egentlig det, såvidt jeg husker. Jeg gidda ikke det på min, så jeg la de nye rundt bare, pice of cake Hvordan er det å kjøpe rør i rett lengde da? Bør helst kjøpe noen meter og flense selv når man ikke legger de i org festene?
Are. Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Jeg jobba på bilverksted, så jeg hadde tilgang på flenseverktøy og ubegrenset med rør/nipler. Dette fåes vel kjøpt på biltema og nå? Det er jo forholdsvis enkelt å sjekke hvor lange rør du trenger da. Det ser du lett når du ligger under bilen
BMW324TDa Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Selv om du sikkert er ferdig med dette, så kan det nevnes at det er ett "inspeksjonslokk" under baksetet. EG brukte det for å komme til med hånden og klipe rørene fast i org klipsene da eg byttet på 97 316. Løsnet rett nok tanken da, slik at denne var litt mer samarbeidsvillig når eg holdt på, men tok den ikke ned. Brukte løse rør og flenset disse. Møkkajobb, men fullt overkommelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå