rel0ad Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Frakt av bil fra TRONDHEIM (omheng) - KRISTIANSUND, på henger?? Noen som tar på seg dette? Betaler for frakt av bmw 320 til kristiansund. Betaler godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cartune Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 6000,- om det er en normal bil. PM om det er av intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 ok, aventer litt jeg. for å se om noen andre slår til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Jeg fikk pris på 3490,- når jeg hørte med et firma om frakt fra Nordland til Drammen. Nå husker jeg ikke navnet på firmaet men tror jeg vill ringt rundt på disse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ja, har sjekket litt, men det ligger på 5500+, det syns jeg er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Ring 98860815 Kompis av meg tar på seg oppdrag! Verdt å sjekke pris med han! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå