andyskog Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Er inne på tanken å bytte bil, men er ikkje lett å kvitte seg med ein slik god bil, men alt har sin pris Link til annonse med bilder og info: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1284273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 pris du har tenke deg sånn ca `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Sorry Off topic. Men det der må være den peneste E34'n jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Sorry Off topic. Men det der må være den peneste E34'n jeg har sett Takker Meget fornøyd, og veit ikkje om eg vil selge, men..... Litt lysten på noe nytt, trur eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 pris du har tenke deg sånn ca `? Har bud på 80 000,- slik den står nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Da vedkommende som bydde 80 000,- ikkje har latt høre fra seg igjen er bilen fremdeles til salgs. Er låv å komme med vettuge bud, men ikkje gidd å by om du ikkje har mulighet for å kjøpe bilen pga pengemangel el. lignende.... Bytte er også aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg