Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er mange her på forumet som bruker powerflex foringer. hva er fordeler/ulemper(vis det er noen) kontra originalforinger?. og er det merkbar forskjell hvordan bilen føles å kjøre med?

Skrevet

Det er jo relativt stor forskjell, men ikke like stor som å kjøre med alu foringer.

Polyforinger er ganske stive, så bilen blir en del stivere/hardere og litt mindre komfertabel ved kjøring på grusvei/hullete vei. Men fordelen er jo at bilen blir mye mer stabil og har bedre stabilitet..

Min mening ihvertfall

Skrevet

ser på hjemmesiden til produsenten at det er to forskjellige kit til e30 eksentrisk og konsentrisk. noen som kan forklare forskjellen på disse?

Skrevet

ok så det bare øker castervinkelen. noen andre som har noe og si om sine erfaringer med overganen til powerflex?

Skrevet

Hehe, hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt det til E30 :D Det skal jeg snart nå! Det blir en helt annen bil og kjøre med! Men hvis du bytter det så kjøp komplett senkesett eller fjær og sånt hvis du vil bare ha det orginalt ;) Men jeg ANBEFALER det Powerflexe på det sterkeste! Du kommer til og merke forskjell det kan jeg love deg! Folk synes E30 er som en båt og kjøre til normalt så når man stiver den opp så oppfører den seg jo bedre på veien :)

Skrevet

En tyngende faktor for at jeg skiftet til powerflex er at de er så utrolig enkle å montere i forhold til originale. ...ikke er prisene avskrekkende, og en stivere bil skremmer ikke meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...