Amzoch Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Har bestillt meg ny tenningslås og nøkkel fra bmw. Fikk ut den gammle tenningslåsen og sku putte i den nye.. Ikke F... om den vil låse seg der inne... Har hatt i pinnen (i det lille hulle attme nøkkeln) i før å få ned den låsepinn og har prøvd uten pinn og vil ikke bli der inne. Tar jeg den gammle låsen og setter nøkkeln i.. putte den i hullet vrir litt på den og den låses med en gang... Noe galt med låsen heller er det noe triks man ikke kan?
BTK-530 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hei. Nettopp byttet selv. Den var litt vrien å få inn, men ikke mere enn at det bare var å dytte litt. Har du nøkkelen i låsen da?? Den skal vries til pos 1..
Amzoch Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 ja satt en i pos 1. der radioen kommer på. Men ikke f... prøvde puffe som f.. inn den men neida.. Ja hadde nøkkel i låsen
BTK-530 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Okey!! Du har satt inn nøkkel, vridd til pos 1. satt inn den pinnen for å "dra" ned låsemekanismen. Da skal det bare være å dyttet den inn dra ut pinnen og vri nøkkelen som vanlig. Det skal bare være bare å gjøre det omvendt. Og det har du jo prøvd. Rattlåsen har ikke gått på i mellomtiden? Dessuten så er det en hvit knapp bak på låsesylinderen. Den skal kunne trykkes inn. Men vet ikke noe om det har noe å si...
Amzoch Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 hei har prøvd alt det.. Og forsåvitt prøvd presse inn den hvite lange "knappen" men uten att det hjalp.. ut å prøve igjen..
Amzoch Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Når jeg har den i pos 1 så går ikke den hvite" /som e grå på min) inn.. ikke faen om eg får nylåsen inn
BTK-530 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hei. da har du ikke fått den i pos 1.. Hvis du putter i nøkkelen, skal den ikke kunne presses inn. Prøv å legge litt press på låsemekanismen som sitter innfelt i siden på låsesylinderen. Vri om nøkkelen til denne glir ned et hakk ca 3-4 mm, da er den i pos 1. Og da kan du også presse inn den grå knappen, som mest sannsynlig stopper hele moroa. Da skal det bare være å stikke den inn i rattstammen.
Amzoch Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Pos 1 er ikke det da radioen kommer på men ikke lys i instrumentan?
BTK-530 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Ja det stemmer. Første hakket, den posisjonen du tok ut den gamle tenningslåsen på..
Amzoch Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Ja og da får man ikke inn den hvite knappen... Den pos jeg har hatt den i hele tia..
BTK-530 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 det var da til jævelskap... Den låsen der hadde jeg fått sjekket opp en ekstra gang hos forhandler...
Amzoch Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 skal se.. men mener jeg fikk ikke den hvite knappen inn i pos 1 på den gammle låsen heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå