bmwelsk Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Selger unna en del ting til E30 touring bilen ryker på huggern på mandag men har: Motor M40 B18 Komplett bakstilling med skivebremser og diff med 25% brems Komplett forstilling (bra bremseskiver) (denne bilen har abs) Mellomaksel komplett Girkasse (defekt men hvis noen vil ha så TA ! ) Alle ruter, lamper foran og bak, panser har jeg nå men dette ryker med bilen på skroten hvis ingen sier ifra før dommedagen Send Pm eller Kontakt meg på 41223545 hvis noe skulle være interessant... Selger unna fort å billig
bmwelsk Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 jo takk for hjelpa martin hehe.. holder til i drammen/ lier
bmwelsk Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 bud på bakstilling? Diff er solgt og fjørbeina foran er slgt.. har fortsatt motor, travers, bakstilling og bærebruer foran
bmwelsk Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 er ikke sikker skjekker opp i kvled hvis jeg har sender jeg deg pm
bmwelsk Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 hadde ikke kanalskjørt.. diff er tilsalgs igjen!! gi bud.. kjøper trakk seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå