stian-e38 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 hei jeg får ikke av bak dempere på min e-38 94 mod. har omtrent løsnet alt men får den ikke ut. noen som har gjort dette før som kan gi meg noen tips.
635csi Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Spørsmålet er nesten om du skal bruke demperen igjen. Har nettopp bytta på min E38, og de satt noe j****g. Skulle bytte ut demperne, så det hadde ikke noe å si om de ble ødelagt, noe de også ble Brukte en gassbrenner for å varme opp innfestingen til demperen, og slo rimelig hardt med tung hammer og meisel. På ene demperen ble gummien såpass ødelagt av varmen at selve hylsa ble sittende igjen og bare demperen løsna. Men da kom jeg lett til med en stor rørtang for å bryte løs hylsa. På andre sida gjorde jeg det på samme måten, men da løsna ikke hylsa fra selve demperen. Stikkord her er altså varme, rå makt og litt tålmodighet
Leo Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 +1 Men kan bli litt lettere hvis en får på noe rustløser olje sammen med varm. Men rå makt hjelper
stian-e38 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 hehe ja gjorde dette jeg også. men skulle ha på nytt så var et fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå