FCBayern Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Har et sett med interiørlister liggende, de kommer fra en 2002 modell. Interiøret får et sykt løft hvis man har trelister fra før. Listene er fine, midtkonsollen har riper som synes i godt lys. Gearspak følger også med. Flippen for de som har vanlig Business CD følger ikke med. Koster rundt 200-300 kr hos gs bildeler. Type cubic (svarte) Pris 2000,- Har også et sett med innstegslister originale fra en 1997 mod sedan. Førerlista har mistet den ene chromdetaljen. Gi bud på sistnevnte
Magnus F Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Koster meg 800 for å få lakkert de jeg har i bilen i dag så hvorfor skal jeg betale 2000 for noen brukte, bare fordi dem er orginalt svarte ? Kanskje verdt det når man ikke har lister fra før
FCBayern Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Hvorfor du skal betale 2000 kr for noen lister vet ikke jeg. Hva du kjøper på butikken til middag har jeg heller ingen anelse om.
Rellik Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Dette er bra lister.. Byttet selv ifra tre til disse, og det ble bedre synes jeg Heller ikke noe problem å skifte
FCBayern Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Bud notert. Men blir til at de beholdes selv. Ga mer en det for dem i Tyskland. Sier litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå