thorbis Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 grunnet nye planer osv med e30n selger jeg nå 3.6n ferdig tilpasset e30. motorn blei overhalt av helge vik vintern 08, og stratet opp våren 09. det som følger med er: komplett motor/gir, giroverføring m/shortshift,radiator(ny), helge vik motorfester, omsveisa grenrør for e30, overgangs kobling for ledningsnett. org hjerne uten chip. vanntank, og en uorg vanntemp måler. org trøkkplate med 4 puck sinter. pakningen på alu dekselet på bakre simringen er ikke tett så lekker litt der, men den blir bytta før salg, sjekk og evt shimsing av ventiler gjøres også før salg. motorn har sitti i min banebil og er tatt godt vare på. byttet olje etter hvert 3 treff, kun kjørt på agip 10.60 racing olje. motorn er tatt ut av bil og girkasse er skrudd av samt kløtsj og svinghjula da den står i bukk. klar for levering. veit ikke hva jeg skal sette denne til men noe må den jo være verdt litt med alt rundt for og montere i e30, så kun seriøse bud. kan nåes på pm eller 99118271 mvh
thorbis Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 med motorfestene som følger med så kan du fint kjøre med org bremsekraftforsterker. bilen motorn har sitti i for de som er intrisert i den slags. mvh
matser`n Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 du selger ikke tilfeldig vis motor festene dine ??
thorbis Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 nei. hør med helge vik om han fikser noen til deg. 90095400.
matser`n Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 den er grei. er det hans motorfester u har?? og har u banket torpedo??
thorbis Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 ja han har laga til meg. ville ikke banke så har sveisa om torpedoveggen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå