Joakim_fug Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Noen som har en liten kjapp forklaring på hvordan dette gjøres??
SveinE46 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Ja Man demonterer den gamle, og monterer den nye;)
SveinE46 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Kan sette opp et par punkter: Demonter bakluketrekket innvendig og demonter ledninger/kontakter Demonter spylerslangen fra spylerdysa Få noen til å hjelpe deg å holde bakluka (gjerne 2 stk) Demonter gassdemperene som holder luka Demonter hengslene fra luka Gjenta alt bare omvendt, så skulle mye være gjort
Paulus Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Noen som har en liten kjapp forklaring på hvordan dette gjøres?? Kan sende deg BMW's instruksjon om dette hvis jeg får mailadressen din Du må IKKE fjerne taktrekk ///P
SveinE46 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Mente ikke tak trekk, men dekselet/trekket på bakluken
JENSSEN Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 JaMan demonterer den gamle, og monterer den nye;) den type komentarer er bare unødvendig, bedre å holde kjeft! tosk!
SveinE46 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Beklager hvis du ikke ser humoren i det, men hvis du ser nøye etter så skrev jeg et nytt innlegg under med faktisk informativ informasjon
hao Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 JaMan demonterer den gamle, og monterer den nye;) den type komentarer er bare unødvendig, bedre å holde kjeft! tosk! Det er bare dumt å ødelegge tråden da men greier ikke holde kjeft. Synes jo kommentaren var ganske moro da men unødvendig ja Kommentaren om TOSK synes jeg er langt alvorligere Det er noe som går direkte på personen, noe som vi bør holde oss langt for gode til. Husk også at det er mange utenforstående som ser dette Hvis JENSSEN synes tilfellet er så alvorlig at en må bruke TOSK for å beskrive dette så må den riktige veien å gå være å rapportere innlegget Noe som jeg også kanskje skulle gjort i stedet for å ta det her men håper vi alle ser at dette er bare dumt så vi kan lære av det og legge det bak oss
Joakim_fug Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 SveinE46 : Så humoren i den jeg;) litt nabbe spørsmål så ser den.. hehe JENSSEN: om ikke du ser humoren er jo det greit men å gå direkte på person er litt for dumt på et BILforum.. Paulus: Ja takk Joakimfuglenes@live.no
Ballder Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Engasjer en kompis i jobben slik at dere er to, og deretter er det bare og hive seg på det. Selvforklarende hele greia, så det der tar du lett på en time eller to. Rute delen må av først, men det ser dere helt garantert selv. Det meste av deksler i øvre del av luka går mest sannsynlig i stykker dersom du må flytte dem over, men koster ikke avskrekkende mye på morris auto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå