evoevo Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 har en 320 som er ombyggd til M3 95 mod. Alt er flytter over fra komplett delebil fra sverige. uten om interiør!! så det sitter 320 seter i den.. Bilen er ikke godkjent hos biltilsynet, men er skal ikke være noe problem da ALT er flytter over + sveisa forsterkning fester til bakaksel. Det er endel småting som må gjøres på bilen den er ikke så fin i lakken så kunne trengt omlakkering. Trenger også ny tannstang. ellers så hadde M3 delebilen gått 160000 km og 320 250000 km. Nye dempere bak,++ EU ok frem til høsten... kom med bud, alt av bytte er int! kommer flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s38b38 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 hei=) er det 3.0 eller 3.2?? motor gir understell fungerer bra? skulle hatt meg en ny isbil=) ossen små ting må gjøres? og ca pris du tenkte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evoevo Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 hei=) er det 3.0 eller 3.2?? motor gir understell fungerer bra? skulle hatt meg en ny isbil=) ossen små ting må gjøres? og ca pris du tenkte deg? det er en 3.0! motor å gir funger veldig bra. kunne kansje trengt nye dempere forran. trenger ny tannstang, å litt små skjønnhetsfeil på lakk/karoseri! men det er ny lakkert fronfanger, bakfanger, vinge, grill! Jeg er lei bilen å har noen andre projeter stående så bilen går til høystbydene! eller bytte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 har lite jeg kan bytte med deg men hadde vært morro og vist en ca pris på det prosjektet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evoevo Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 har lite jeg kan bytte med deg men hadde vært morro og vist en ca pris på det prosjektet her.. har bud på 50 på den..... men vil helst litt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammershead Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 legg ut litt flere bilder, jeg er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evoevo Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 legg ut litt flere bilder, jeg er intresert har ikke noe flere bilder av bilen, men kan sikkert ordne det vis du er intr! bilen står på lager hos en kompis. så si fra vis du er intr så ordner jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 jeg er intressert.. men må se fler bidler først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 bytte i den da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28039442 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evoevo Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 da selges bilen i deler, da jeg ikke har fått noen serr bud! ta kontakt vis noen trenger noe M3 deler, motor, gir++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 55 000 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Bytte i e30 strøken!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evoevo Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå