Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet opp bmwen min i dag,den har stått still i to uker,men før jeg parkerte den fikk jeg opp selfuel level disp inact eller noe sånt. men stoppa og starta den flere ganger og fikk ikke opp feilmeldingen flere ganger. men så i dag var de en slags tikke lyd/svak kakkelyd, hørtes ut som elektornisk, så stoppet jeg den og det fortsatte og tikke. tikker uansett om tenningen er på eller helt av. Hjelp noen??

NB! Lyden virket og komme fra under ratte eller dashborde under der.

Men når jeg svinger fullt over så forsvinner den og når jeg retter oppigjenn begynner lyden igjenn:S

Bmw 523ia touring 97mod.

Takk på forhånd ;)

Skrevet

self level susp inact betyr at du har for lite strøm på batteriet til å styre automatisk høydejustering på understellet,nytt batteri eller full lading er løsningen på problemet.

• 3 months later...
Skrevet

Det hørtes rart ut...

Sjekk om lyden kommer fra det venstre gitteret på klimapanelet... Det sitter en liten vifte bak der som går fra bilen låses opp til 15 min etter tenningen slås av. Denne blir full av dritt og begynner å lage lyd.

At lyden forsvinner når du svinger helt til en side stemmer ikke med vifta, men det er verdt en titt...

• 1 month later...
Skrevet

Tar opp denne igjen... Jeg har samme problem.. Akkurat som ei kule som ligger og klakker noen steder. Har sjekket alle stag og ingen av dem. Eneste jeg ikke har sjekka er styrestaget osv. Har kommet litt etter litt og kommer når jeg gir på. Svinger jeg til venstre gir det seg.

Skrevet

Henger meg litt på her...528ia.

Når jeg gir bra med gass så kommer det en raslelyd fra undersiden av rattstammen. Likner ikke på dekselstøy , men har prøvd å holde litt her og der uten at det hjelper. Virker som om det kommer innenifra rattstammen en plass...

Noen med erfaring ? Vet ikke om det er samme problem men....

Skrevet
Henger meg litt på her...528ia.

Når jeg gir bra med gass så kommer det en raslelyd fra undersiden av rattstammen. Likner ikke på dekselstøy , men har prøvd å holde litt her og der uten at det hjelper. Virker som om det kommer innenifra rattstammen en plass...

Noen med erfaring ? Vet ikke om det er samme problem men....

Det der er akkurat det samme som jeg har....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...