Kalle525 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hei! Noen som har eller vet hvor man får tak i knapper til nøkkel, skal være 3 stk. en knapp for å låse, en for å åpen å en for å åpen bagasjelokk! Trenger oxo utv/innv dørhåndtak fremme og bake! Er oxo på utkikk etter original cd spiller, samt koppholdere fremme å bak, panel for klima kontroll! Kjetil
Mikael-B Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Tenker du bare de selve gummiknottene på nøkkelen? Dette kan du kjøpe på Ebay og bytte selv.
Kalle525 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Hei! Ja tenkte bare på gummi knottene! Kjetil
Kalle525 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Hei! Da er gummi knottene til nøkkel bestilt på ebay, så da er det bare å vente til de kommer, så man får finne ut i mellom tiden hvordan skifte uten å måtte kode om nøkkel! tips!! Kjetil
Bengt Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Hei!Da er gummi knottene til nøkkel bestilt på ebay, så da er det bare å vente til de kommer, så man får finne ut i mellom tiden hvordan skifte uten å måtte kode om nøkkel! tips!! Kjetil Hei! Om du kjøpte rett nå bruker du samme innhold og nøkkel, men bytter kun gummien... Da slipper du tenke på koding vet du ! Forøvrig har jeg en cdspiller orginal business liggende, samt en obc... Tror det er noen pixler som er borte, har selv byttet til Dynavin:-)! Du får si ifra om det er sånn du er på utkikk etter... Bengt
Bjornhbjelland Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Tenker du bare de selve gummiknottene på nøkkelen? Dette kan du kjøpe på Ebay og bytte selv. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories Kjøpte selv til min bil og en venninne sin bil. Veldig enkelt å bytte. 15min per nøkkel. Billig og sender kjapt!
Kalle525 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Noen som vet av eller kjenner noen som har dørhåndtak, dette gjelder innvendig å utvendig! Kjetil
Kalle525 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Bump Da er knappene i nøkkel skiftet, ble meget fornøyd, til tross for lang ventetid, nesten en mnd Kjetil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå