opasb Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 har du noe navn/typebetegnelse på rattet?Mvh Martin OMP. du ser jo på bilde hvordan de ser ut Omp fløyte ja.. har noe ala samme ratt i min bil . OMP har laget mange forskjellie ratt... jeg er intressert i ett slik viss disse er orginale OMP og ikke kopi. Har ett slik likt Kopi OMP ratt med Orginal OMP fløyteknapp kjøpt fra ebay.. tåler ingenting nesten
Gjest Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Kan ta bilde fra annen vinkel også, så ser du det er omp merke på nederste eike også. Disse er ikke kjøpt på eBay iallefall. Er kjøp innenlands
hardrocxsludge Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Er dette noen du kommer til å fortsette å ta inn ?
Tm racing Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Takk for handel forretsen Fikk mitt i går fra posten. Meget fint ratt med god kvalitets følelse. Løp og kjøp, dette er billig. koster 1710,- på Kollevold http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... d&pid=2195 Kollevold har gode priser på originale OMP ratt-boss, 610,- Dårlig mobil bilde fra min E36 M3 mangler boss, kommer i morgen fra kollevold
Gjest Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 ja i en e36 er detta gromt, hadde det i den avusblå m3`n jeg hadde for noen år siden. Dumt du ikke sa du ville ha boss, hadde ett liggende til 450kr.. har ett til e36 og ett til e46 liggende, pris er 450 på bossene da det er det de er kjøpt for, hvis noen andre vil kjøpe boss sammen med ratt.. det er MOMO boss. Passa bra med detta rattet i en GUL M3
hardrocxsludge Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Meget ryddig og fin handel, rattet så bra ut, var bra pakket inn ! Sending gikk fort og ikke noe tull ! Løp og kjøp folkens ! legger opp et bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå