rolfi Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hallo. Skal lodde noen ledninger som skal ligge nedi bensin. Hva skal jeg bruke å isolere med? Vanlige krympeslanger tåler vel ikke bensin?
Magnus M Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Skal du skjøte ledninger nedi der? Da kan du vel isåfall bruke wurth sine skjøtehylser med loddetinn inni.
Magnus M Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 sånne: http://nettbutikk.wuerth.no/wsp/wurth/frontend.cgi?template=product_list&chapterid=3§ionid=158472&articleid=158501
rolfi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Og de tåler bensin uten å svelle ut eller bli ødelagte?
rolfi Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Ser Clas Ohlson har en krympeslange som er lagd av tverrbundet polyolefin. Det står ikke hva det tåler på siden deres, men har sett andre krympeslanger i tverrbundet polyolefin hvor det har blitt oppgitt at de tåler bensin. Så tror jeg får prøve på det I tilfelle greiene blir ødelagt får jeg lodde ledningene på litt forskjellige steder, slik at de avisolerte områdene ikke kan dunke i hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå