hao Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Har lest gjennom alle trådene som omhandler dette uten å finne noe fornuftig. Er det noen som vet hvordan man tar av seteryggen på en E36 for å hekte på eller skifte wire som gjør at du kan vippe fram stolene. Eller er det mulighet for å komme inn i sete fra undersiden Det er skinnseter det er snakk om.
matss Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 tror kanskje "evenol" på forumet her har gjort dette. hør med han:)
hao Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Fikk en PDF fil fra Hillmar på forumet som forklarer dette ganske bra. Takker Det finnes ingen lettvint løsning nei
Wendel Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Ta gjerne å legg ut PDF filen her hvis mulig, kanskje flere kan dra nytte av den. Inkludert meg
hao Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Prøvde men tror ikke det går å kopiere inn en PDF fil Hvis det er noen som kan få det til så kan jeg sende DIY på e-post så noen kan konvertere eller noe annen trylling for å få det inn i forumet. Det er en god beskrivelse som det ikke finnes noe av på Bimmer
thomjak Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jeg vil gjerne ha denne PDF filen for å komme til ramma i førersetet da det lener seg til høyre når man setter seg i det.
winchester Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hei, jeg har nettopp gjort dette i min. Du må dra ut stiftene i bunnen på trekket, så må du dra av trekket rundt hele bakplaten, så tilter du stoffet og putene framover, slik at du kommer til wirene.
hao Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Er det noen her inne som klarer å konvertere en pdf-fil slik at vi kan få beskrivelse av demontering av seterygg inn her på forumet. Har beskrivelsen på pdf men er da avhengig av en e-postadresse for å sende den til vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå