Gundersen Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Er interessert i m3 e30, men lite ute til salgs. Noen her som skal selge ?
Gundersen Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Min er til sals til våren Gundersen Drive vell å ska lakke din du ? bestemt d får farge ?
325ti Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Min er til sals til våren Gundersen Drive vell å ska lakke din du ? bestemt d får farge ? Blir diamant svart, men den mørkeste nyansen. kansje litt effekt. få se hva som blir.
Gjest atlis Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Jeg kan importere en for deg, 10 ganger bedre stand en disse norsk rævkjørte. ( nei jeg sier ikke alle er knekjørte ) Men mange. Kan du velge farge og utstyr. Og slepper til og med billigere unna. www.pistonheads.co.uk > classifieds > E30 M3, så kan du velge og vrake. Engangsavgift er cirka 60.000,- og pundet ligger litt under 10nok. Kjør på
bmwhamster Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Importere gjør man da selvfølgelig selv om man ønsker..
Gundersen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Et søk ga dettehttp://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=182451 Det der er ikke e m3 e30, det er en e30 med m3 motor....
Gundersen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Min er til sals til våren Gundersen Drive vell å ska lakke din du ? bestemt d får farge ? Blir diamant svart, men den mørkeste nyansen. kansje litt effekt. få se hva som blir. Det blir rått, ser frem til og se resultat! Jeg kan importere en for deg, 10 ganger bedre stand en disse norsk rævkjørte. ( nei jeg sier ikke alle er knekjørte ) Men mange.Kan du velge farge og utstyr. Og slepper til og med billigere unna. http://www.pistonheads.co.uk > classifieds > E30 M3, så kan du velge og vrake. Engangsavgift er cirka 60.000,- og pundet ligger litt under 10nok. Kjør på Så ut som der var mange prakt eksemplar der ja! Får kike litt. =)
Gundersen Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Kan få min billig. God bil. kor billig da ? =)
Gjest Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 En kamerat skal selge sin e30 m3. så fort det er tørre veier skal den tas fram fra vinterlagring og kjøres til lakkerer og få lakkert opp en bakskjerm og bakplata. det er en 90 mod 215hk som er strøken innv og blir strøken utv. den er påkostet 45000,- siste åra og har gått maks 200 mil siste to år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå