Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat handlet meg en ny E46. Karosseri og teknisk er den strøken, men den mangler litt funksjoner som jeg kunne tenkt å ettermontere. Blir nok litt prosjekbil, men vil iallfall begynne å se på de følgende tingene:

Første er at jeg har handlet sportsinteriør med varme, men det var ikke varme i de org. setene. Er det noen som vet hva som må til få å legge til dette? Begge interiørsettene er manuelle og jeg la merke til at det kun går to ledninger opp i kontakten til førersetet, men usikker på hva disse er til. DIY-guides tar jeg gjerne imot :)

Det andre er at det er ettermontert en mtech frontfanger med tåkelys, men er kun knapp for bakre tåkelys i kupèen. Her er det vel ikke bare å bytte panel med ett som har knapp for tåkelys i tillegg. Må kanskje bytte LCM og hele pakka? Er det noen med noen erfaringer her?

Ellers mangler også kjørecomputeren, men såvidt jeg husker å ha lest for år og dag siden så ligger vel dette nokså klart, og jeg trenger vel kun spaken med den ekstra knappen til kjørecomputeren her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...