can92 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Hei. har lyst til å kjøpe sota baklykter til min E36 coupe. Har lyst på de orginale m3 bak lyktene, men det hvite øverst på lykta, vil jeg ha sota. noen som vet hvor man kan kjøpe dette ? takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 http://motors.shop.ebay.com/__?_from=R4 ... ke&_sacat= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 tak kfor svar der var de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 lurer på en ting til, blir det noe ekstra kostnader en det som blr til sammen med frakt og alt når du bestiller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cartune Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Ja, du får moms (25%) og ett forenkelt tollgebyr i tillegg når varene kommer til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Greit å finne ut hva frakt kommer på også. Viss det ikke står i annonsa sender du en mail til selgeren, da må du registrere deg på ebay og sende via ebay.... Så og si alle delene fra ebay kommer ut billigere enn å kjøpe de i norge, men noen av selgera på ebay tar seg godt betalt for frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 frakt på den ene jeg sjekka kom på 150 dollar fikk ikke sjekka noen andre, men skal f gjort det nå takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå