Gravstein Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Tja hvor skall vi starte ? Vart vell litt fart i sakene når joen her på forumet kjøpe seg ny bil Da hadde e39en stått vinterlagret\parker i noen måner, eg spurte om han skulle selge den, så vart det litt prat fram og tilbake. Det hele ente med att han prutet seg selv ned og eg hentet bilen for en pen sum Planen er vell å ordne opp i feil og mangler samt litt oppgraderinger Sånn var den sist det var skilt på den og sånn var den når eg hentet den Blir en kjapp update litt senere
Gravstein Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 såg bra ut! fyr opp med bilder:D Ja den er ikke så hakkende galen, men skall bli bedre Bilder kommer straks
Gravstein Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Det første på planen var å bytte clutchen da den var gåen, gammle eier trodde det kunne vere slave sylinderen. Men eg fant ingen tegn på lekasje eller skade. Kassa var nappa ut og det viste seg att lamellen var glasert, blir fort sånn når folk skall prøve å spinne på 2gir Her har det vert varmt Fikk en pent brukt clutch av en bekjent, bare venter på miljø prisen 2011 pga gjennbruk ! Så var det batteriet, en monderne bil kan ikke stå i lengere tid uten att batteriet blir ladet ut. Bar det en tur på Biltema å handle seg ett batteri, de fungerer bra for å vere Biltema. Nye vinter dekk 215\50\17 Motoren måtte jo ha en service selfølgelig
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Godt med en service inniblant Hva var grunnen til at han tok av skiltene?
Gravstein Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Slipper å betale avgifter osv på en bil uten skilt Liten update Noe jækla ihope hesja eksos ilag med tom kat, lyden kan vell best beskirves som ett vræl etter 3000rpm Har fått orden på eksosen bak, så da gjenstår det bare å gjøre noe med kat. eventuelt sveise inn en lyd demper eller få tak i nytt front rør. Original "gul" farget angel eyes Ebay led kit Fått på grøftelysene også Beklager bilde kvaliteten, SonyEricsson mobiltelefoner har dessverre ikke speil refleks funksjon hehe
Gravstein Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Gamle felgene var noe kjedelige greier, så da var det bare å finne seg noen kant hjul 8,5x19" og 9,5x19"
joen Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Hjula var Feite!! blir knallbra Torgeir! En ting hvertfall sikker.. eg skal ha meg en e39 igjen engang!
Gravstein Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Har trua på dei der ja Lure bare på hvilken dekk dim eg skall kjøre på.. Skulle egentlig hatt coilovers også, støtdemperene har tatt kvelden og fjørene er ikke det dem var en gang i tiden
Gravstein Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Har gjort noe små plukk i det siste Var ned på skrapen å henta meg fremre del av eksosen, så nå var eg endelig kvitt skrangle lyden ! Stod tårnstag på en annen e39 på skrapen også, 200kr Go lyd står Focal for Nye dørtrekk i skinn, men dem var grønne av alle ting Det var alt for nå
Gravstein Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Kjem seg no Torgeir Gjær det Skall på med sideskjørt, lykte lister, lakkere chrome lista svart og så blir det vell noe solfilm på rutene også.
Gravstein Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Dama til Birken85 her på forumet tok noen bilder i går kveld, synst det vart ganske så bra
///Naitsirk Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Snasen bil=) Org 520 detta eller? Var ikkenoe 2,8 girkasse det der ihvertfal..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå