sharkthebark Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 hei selger en 320i e30 touring som har rullet 250 000,- Lurer da på om det er noen som er intrisert i denne da jeg har en annen og legge tiden min i den trenger eu godkjenning og tror ikke det er noe som sier at den ikke skal gå igjennom untatt at det er noe fri eksos. derfor selges denne til førstemann med 10 000,- (13000,- med ubrukte coilovers, dette er ikke godkjent i vognkort men følger med tuw) motoren starter og går men trenger ny dynamo og varmeaparat (noe jeg muligens har skaffet nå) kan hende jeg fikser dette før salg. utvendig er det noen bungler men ingen direkte dype, for og få en fin touring av dette bør den vell lakkeres noe jeg vurder og gjøre selv før salg men da blir det straks en annen pris. mangler grøftelys. svart bakluke og panser.(panser har noen bungler) innvendig så er det 2 svarte bøttestoler framme men ellers allt annet orginalt. om denne ikke går for 10 000 så selges den i deler. vet ikke va annet som er og si bildene taler vell for seg mer bilder kan sendes på mms ved interesse. mvh skjalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 hei selger en 320i e30 touring som har rullet 250 000,- Lurer da på om det er noen som er intrisert i denne da jeg har en annen og legge tiden min i den trenger eu godkjenning og tror ikke det er noe som sier at den ikke skal gå igjennom untatt at det er noe fri eksos. derfor selges denne til førstemann med 10 000,- (13000,- med ubrukte coilovers, dette er ikke godkjent i vognkort men følger med tuw) motoren starter og går men trenger ny dynamo og varmeaparat (noe jeg muligens har skaffet nå) kan hende jeg fikser dette før salg. utvendig er det noen bungler men ingen direkte dype, for og få en fin touring av dette bør den vell lakkeres noe jeg vurder og gjøre selv før salg men da blir det straks en annen pris. mangler grøftelys. svart bakluke og panser.(panser har noen bungler) innvendig så er det 2 svarte bøttestoler framme men ellers allt annet orginalt. om denne ikke går for 10 000 så selges den i deler. vet ikke va annet som er og si bildene taler vell for seg mer bilder kan sendes på mms ved interesse. mvh skjalg. kan byttes i 318is motor med girkasse og ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå