Thewiz Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 du skal ikke ligge under smarten du skal stå bak, og når de jokker på kløtsjen, skal de ikke rygge, de skal jokke Haha, ok. Så man skal bare stå bak å høre etter ulyder? Så på en video av problemet og der så man tydlig at det er noe alvorlig galt med diff osv. Skal man jokke fort på clutch? Skal vel ikke kvæle bilen heller.
///Mysild Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 du skal se om diffen flytter seg (mye)... på min, beveget diffen seg 2 cm!!! :-/
Thewiz Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 du skal se om diffen flytter seg (mye)... på min, beveget diffen seg 2 cm!!! :-/ Ok. Ser vel ikke dette hvis man ikke bøyer seg ned litt. Skal prøve på kjærra når jeg kommer hjem. Sjekk ut tråden jeg laget i denne kategorien. Hadde satt pris på litt feedback på min nyinnkjøpte e36 318is
magnusr91 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Betalte du bare 5-6 tusen? :S hvor? Kompis måtte ut med 24 tusen, og det var på good will hos jæger.
hao Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 http://video.google.com/videoplay?docid ... 8066992482 Slik kan det se ut under
Dirty Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 60 tusen ? haha du er blitt lurt Fiksa det selv gratis på min kammerat betalte 12 tusen på verksted
OLEZZ Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 jeg hadde et helt løst, og et som var 90% løst... Flere som må bytte hele ramma med innfestninga, og da blir det gjerne litt dyrere enn 1000kr.
OLEZZ Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 60 tusen ? haha du er blitt lurtFiksa det selv gratis på min kammerat betalte 12 tusen på verksted Tror du et merkeverksted vil ha denne jobben? Dette er jobber som de i utgangspunktet ikke er intressert i å ta imot. Derfor er prisen skyhøy.
Dirty Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 60 tusen ? haha du er blitt lurtFiksa det selv gratis på min kammerat betalte 12 tusen på verksted Tror du et merkeverksted vil ha denne jobben? Dette er jobber som de i utgangspunktet ikke er intressert i å ta imot. Derfor er prisen skyhøy. Ser ikke noe grunn til å gå på merkeverksted med en gammal BMW og hvorfor ikke kan de ikke sveise på bavaria ?
milhouse Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hvilket BMW verksted har du brukt slik at du fikk dekket dette egentlig? Jeg ville ikke hatt ess pustehjelp hvis jeg skal sende bilen inn for å søke om det!!
OLEZZ Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 60 tusen ? haha du er blitt lurtFiksa det selv gratis på min kammerat betalte 12 tusen på verksted Tror du et merkeverksted vil ha denne jobben? Dette er jobber som de i utgangspunktet ikke er intressert i å ta imot. Derfor er prisen skyhøy. Ser ikke noe grunn til å gå på merkeverksted med en gammal BMW og hvorfor ikke kan de ikke sveise på bavaria ? De kan helt sikkert utføre jobben, men grunnen til at de ikke liker massive jobber på eldre biler er fordi det veldig ofte blir en "ond sirkel". Kunden kommer gjerne tilbake å klager på noe (som ofte kan ha vært feil før bilen var inne), og dermed kan det hende bedriften må jobbe gratis på bilen etterpå.
Thewiz Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hva skjer med denne bilen? Spent på hva som har skjedd i forhold til subframe disaster.
Myrvangen Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Med bilen skjer det svært lite, etter ca 8 uker på verkstede er den ennå ikke påbegynt :/ Hmm, jaja bilen kommer vel hjem etterhvert Men har da bestilt no greier fra GS mens jeg venter så når bilen kommer tilbake får den nye lykter rundt om (bortsett fra frontlykter), + en liten M3 hekkspoiler
Myrvangen Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 prisen på dette ble 64.900kr. ser også ut til at jeg ender opp med regninga selv allikavel:/ derfor de ikke har begynt på bilen enda, driver fortsatt å prøver å få dette igjennom på dems regning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå