Bmw 523iat Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Hei, slenger ut noen bilder av den nyinnkjøpte x5 en min! Har fullgt med i noen år etter den perfekte x5 for meg og nå har jeg endelig funnet den!! Ustyrsliste utover standard x5: *Sportspakke. *Stigtrinn. *El.sportskinn med el.korsryggstøtte og memory. *El.avblendbare innv/utv, belysning på bakken og infellbare speil med memory. *Webasto med fjernkontroll. *Soltak i glass. *Klimakomfort frontrute. *Nivåregulering på bakaksel. *Avtagbart hengerfeste. *Park sensor f/b. *Dekktrykk sensor. *Full airbag pakke med 10 airbags. *El. 2 delt baksete rygger, kan betjenes fra baksete og bagasjerom.(kan justeres 10-15cm lengre bak enn vanlige seter). *Navigasjon proffessional. *Hifi proffessional stereo. *Takrails. *Multifunskjonsratt. *Telefon med handsfree. *Stor kjørecomputer. *Varme i bakseter samt uttak til Tv bak. *Lyspakke. *Steptronic. *Xenonlys. *Servotronic. *Eget klimanlegg med egen viftemotor til bakseter, til temp justering for baksete passasjerer. Km.stand er 201000 og alle servicer er fullgt. Hadde den inne til oljerens og oljeservice i dag den 05.03. Byttet olje og filter på gearkasse på 189000km. Byttet glødeplugger og alle 6 dyser rett før jul, før mitt eie. Tror det var alt. Langtids Planer: *soting av vinduer. *Sportseksos. *Fikse webasto. *Nye sommerdekk og vinterdekk. *Nye skiver og klosser fremme. *Ny viskosekopling på kjølevifte. *Finne ut av tikkelyd i topplokk, mulig det ordner seg med oljekuren jeg kjører nå. *Fikse begynnende rust i falser på 3 av dørene. *Bytte veivhusfilter til turbo. Kommer flere bilder etter polering og montering av 19" sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Se her ja Gratulerer med flott bil! er nok drømmebilen min det her for norske vintere Men et spm, "bare" 19" hjul på sommeren? er jo plass til mye mer der vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Morro med raske tilbakemeldinger;) Er litt usikker på om jeg vil ha mer enn 19" pga komforten. Skal aldri si aldri for se hvordan de ser ut på bilen først:) Bruker forøvrig ikke mer enn 0,7l på landevei, ikke galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 0,7?! Like mye som compacten min det.. hehe Gratulerer så mye med grom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Ja, vel og merke med fine landeveier. Men alikevel imponerende med egenvekt på 2190kg og 184hk. Vanskelig å sette bilen fra seg, har bare lyst til å kjøre:) Kjører jo like godt i svingene som sportslige biler. Sykt............... Vanvittig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Flott X5, liker disse..! 20" bør du spandere på den som sommerfelger minst ... Eg har 19" på min 5-serie e60 ! Til og med på den bilen er det egentlig for lite .. hehe. (men balansen mellom komfort å knuseverk er minimal, ja...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hadde vært fett med noen ordentlige hjul Sjekk ut denne linken, 22 tsw med 265 foran og 285 bak: http://www.elementwheels.com/proddetail ... -2205SNT-s Er 26000nok ferdig fraktet og momset, så river litt i lommeboka Noen som har noen formeninger om hvordan komforten er med sportspakke og 22"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thesjit Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Grattis med flott bil! Anbefaler lakkering av den svarte plasten for enda bedre utseende Edit: (front og bakfanger + hjulbuer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Takk for det Har vært inne på tanken, men blir ikke før sommeren. Var forresten innom verksted i dag angående tikkingen på motoren, de har satt opp time den 22mars, der de skal gå igjennom løfterene i toppen og finne ut hvilken som henger. Blir spennede å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 0.7 på landevei er ikke mulig, da viser kjørekomputern feil.. Ellers var det ganske kjipe vinterhjul på denne, planer om noe litt feitere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Jo, det er nok fint mulig med rolig landevei og fine veier, ellers er jeg enig om at vinterhjulene er litt kjipe, mulig det blir 19" sommerhjul som blir vinterhjul neste sesong. Sakset tekniske data fra broom.no: 2003 BMW X5 3,0 D A Stasjonsvogn 6 Motordata Egenskap Verdi Drivstoff Diesel Sylindre/ventiler 6/ Volum 2 926 cm3 Hestekrefter HK ved o/min 184/0 Effekt kW ved o/min 135/0 Maks. dreiem. Nm ved o/min 410/3000 Forbruk/Utslipp Egenskap Verdi Akselerasjon 0-100 km/t 10.5 sek Blandet kjøring 0.87 l/mil Bykjøring 1.11 l/mil CO2-utslipp 259 g/km Landeveiskjøring 0.71 l/mil Maksimal hastighet 200 km/t Garanti/Service Egenskap Verdi Garanti lakk 2 år Garanti rust 6 år Varevolum Egenskap Verdi Volum normal 465 liter Volum maks 1 550 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Heftig vogn Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Heftig vogn Grattis! Takk for det, var litt kortvarig glede, da motoren har mest sannsynlig har rådebank og det er metallspon i oljen. Skal ned til danmark og bytte motor til en som er gått 85000km med 1 års garanti. Kjører ikke med bilen før jeg skal nedover til søndag/mandag. Men nok om det, her kommer noen flere bilder med carbon grill, merker og sommerhjul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå