e3978 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Tenkte jeg skulle bytte toppdeksel-pakning, men jeg lurer på om det er noe annet jeg må/bør bytte samtidig, før jeg bestiller den? Og er det noe jeg bør passe på/vite, når jeg tar av dekslet? S.Hafsmo: Endret trådtittel for å inkludere biltype
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Du har E39 regner jeg med? Har du bytta veivhusventilasjon i det siste ? Kan være lurt å bytte den samtidig med toppdekselpakningen, i tilfelle den er tett.
e3978 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Jepp...E39... Hvor sitter den, og er det evt. mye stress å bytte den? Åssen ser den ut?Er det bare en slange eller noe mekanisk? Hva skjer hvis den er tett?
e3978 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Er det det som heter Trykkreguleringsventil ?
hanskr Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Jepp...E39...Hvor sitter den, og er det evt. mye stress å bytte den? Åssen ser den ut?Er det bare en slange eller noe mekanisk? Hva skjer hvis den er tett? den går som navne seier fra veivhuse / bunnpanna og opp på toppdekselet på nåkken motorer inn på lmm slangen.. er slange med eit lite filter i bunnen!!
e3978 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Jaok...Regner med at det er en kjapp affære...?
hanskr Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 kommer vell ann på kor trangt de er da kjenner ikke til e39 så nøye.. men ingen vanskeleg jobb i utganspungte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå