ullsokken Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Nå skal dessverre min kjæreste eiendel selges. Se finn annonsen for info og bilder. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27171214 Annonseteksten; Hei. Jeg selger min kjøremaskin pga. arbeidssituasjonen min, den blir byttet ut til fordel for en " billigere pendlerbil". Jeg har hatt bilen siden august 2008, den har fungert upåklagelig. For dere som er entusiaster, slik som meg så kan jeg opplyse om at dette er en individual utgave. dvs. masse ekstra utstyr, bilens utstyrspakke er tilnærmet unik med tanke på "oppsettet" med blandt annet M5 multifunksjonsratt i skinn, grått skinn interiør, spesial lakk(morametallic) regn og ryggesensor osv. utstyrsliste følger med. Bilens sommer hjul BMW/bbs 17" ok mønster(vredestein), vinter u/pigg(continental) ok. Innbytte("billigbil")/bud. pris er + omreg Ring gjerne for info. Pant i bilen vil bli slettet ved salg. Jeg har nettopp opperert mandlene så har vondt for å snakke, derfor står samboeren min oppført som kontakt person. Mvh Maria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå