Bmw524td Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 e12 BBS frontfanger, e28 m-teck tårnstiver bak, m-teck ratt, m-teck vinge pluss masse annet smålukk til e28 BYTTES mot m535 eller annen e28 styling. Har også utskjært dempertårn framme vis noen skal sveise. Bilen er en 528 vis noen lurte. Hel og fin frontfanger, nesten klargjort til lakkering og vingen er så og si strøken. Har også et delvis komplett m-teck interiør i blått stoff. Send pm vis det er noe du sakner BYTTES, ikkje selges, mot utvendig styling til e28! pm/ molland56@hotmail.com
Bmw524td Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 hadde egentlig tenkt og bytte den i annet styling
daigzen Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Shadowline lister rundt, Bakfanger, Lokka til org fangeren framme, svart golvteppet, mtech ratt til -86 rattstamme, Deksel over handbrekket.
joachim sørlie Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 er det ikke bedre og skrive litt hva du har? jeg kan være inntrisert jeg!
Bmw524td Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Har faktisk m-teck ratt, men usikker på det med rattstammen.., delksel over handbrekket og bakfanger skal eg nok finne .. Usikker på golvteppet, men har en komplett 528 og plukke deler av. Har også m-teck tårnstiver bak. Er på hybel, så har ikke anledning til og sjekke før fredag, men kan hende eg finner mer av det dere vil ha.. Men hva har dere av styling da?
daigzen Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Eg har desverre ingenting styling. Men kan du ikkje bare lage ei liste me alt du har liggende ????????????
joachim sørlie Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 jeg kunne godt ha tenkt meg de lenkearmene eller hva de heter, de som bremsene sitterpå ogsånt, bærebru.. husker ikke helt-.-
Bmw524td Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 som sakt, selger ingenting med mindre du har noe styling i bytte.. Har du noe styling Joachim?
joachim sørlie Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 hvis du skal bli kvitt noe så tror jeg ikke det nytter og bare ta styling i bytte.. som du kanskje vet så kryr det ikke av styling til de bilene! men hvis du bare skal ha det i bytte, så har jeg ingenting som jeg ikke trenger..
Bmw524td Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 har rikelig plass, så trenger ikke og bli kvitt noe som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå