olejørgen Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Jeg ser at st- import ikke finnes lenger så jeg lurer på om noen vet om hvor jeg kan få tak i frontfanger så nn som de hadde til en grei pris. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Jeg ser at st- import ikke finnes lenger så jeg lurer på om noen vet om hvor jeg kan få tak i frontfanger så nn som de hadde til en grei pris. takker for svar koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Jepp vet det, men lurte på om det var noen andre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Har noen her kjøpt noe av carpartsonline ? ser det er en billig fanger der, ser ut som den jeg fikk fra st-import Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Gutta her http://www.schmiedmann.no/ kan sikkert finne noe til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 st-import og troll tuning hadde samme pris når jeg kjøpte. Var akkurat samme fangeren også. Kostet 1990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Har troll tuning noen webside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ja, har hatt iallefall:-) bare google troll tuning så kommer det nok opp noe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Det er ikke mye poitivt om dem på google og sidene ligger nede for vedlikehold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 jeg har brukt på å kjøpe hos gs på deres vårkampanje til 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå