Doff.E46 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 her er da min 2003 mod 318d. har ikke fått rota med til å ta noen bilder av bilen før nå, så nå tenkte jeg at jeg måtte lage en liten tråd:) bilen er en helt orginal facelift utgave, som jeg har tenkt til å oppgradere litt, så planene med bilen er: ny front leppe (alpina) v sports speil angel eyes v sorte nyrer v soting av ruter senk (M-tech II understell) v Eksos v Vaskelist på bagasjelokket v M-tech pedalsett v Midtarmlene Bakrutesenker v Xenon v her kommer noen bilder. noen som har forslag til oppgraderinger så er det bare å komme med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Der kom det jaggu en tråd om denna også gitt. Slettes ikke værst! Blir vældig bra med de planene! ..og med de nye hjula Blir knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Fredag`s kveld mottokk jeg et M-tech understell, som jeg fikk tak i her på forumet av BMWPower, Lørdag`s formidag fant en kamerat av meg og meg ut at vi skulle hive oss på å få bytta ut det orginale med M-tech. Begynte veldig bra med å sette bilen på bukker, men så gikk det værre Skulle til å løsne demper`ne forran å der var jo den ene bolten som sitter bak bremseskiva der rusta fast så den bolten knakk jo selvfølgelig både høyre og vestre side :/ så da var det bare å finne fram drill og noen skarpe borr å få borra ut resten av boltene (tokk jo litt tid) etter at boltene var ute på begge sider så var det å få gjenga opp nye gjenger til ny bolt (tokk tid dette også) men resultatet ble bra til slutt Så etter en lang helg med kødding og skruing, så ble bilen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 jaggu var det ålreit å bli ferdig Ble bra tilslutt hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Pedalene gjorde seg i bimmern, Doff;) Løfter inntrykket litt når man titter inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Da er det gjort noen få små ting igjenn Sommer felger er kommet på plass å så har jeg montert sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Ser bra ut! Ble bra med sommerfelger og sorte nyrer Senk og M-tech II så blir den enda penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Ser bra ut, Doff. Alpina leppe neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Ser bra ut! Ble bra med sommerfelger og sorte nyrer Senk og M-tech II så blir den enda penere! Takk takk Kny:) Har montert M-tech II understell så den skal ikke bli noe lavere en det den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Alpina leppe neste ja blir kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Nye bilder med ///Kristian Nye M-tech pedaler Sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Lækkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Flotte stemningsbilder den ser jo helt strøken ut! blir nok facelift på meg om det havner en e46 i gården igjen kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 høres bra ut Glen må få deg en bimmer igjenn snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 ble en liten runde med polish på søndag som var har sliti med å laste opp bilder her de siste dagene, men nå ser det ut til at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå